Tomrismom 1 gün sonra 19 aylık oluyoruz
3 hafta falan olucak sanırım keseli artık sinir geliyordu bana artık sinirlerim yıprandı tahammül edemez oldum ikimizde yıprandık huysuzluk hırçınlık istahszlk heosi vardı 7=24 ağlıyordu paçamda düşünün anlık sinir geldi bana dk başı iki dkda bir emiyordu cuma vakti sela ile ezan arası buruç süresi okuyup dua ettim allahm sen kolaylaştır vs diye sonrada karabiber sürdüm emdi acı geldi gitti geldi emdi acı gekdi aramadı aglamadida elhamdülillah gelip gidip annecim eh. Oldu ya
meme inekler sana süt getirmiş dedim öyle unuttu gitti şükür zor olmadı şuanda aramıyor hamd olsun 🤲