Arkadaşlar kızım 5 günlükken sarılık geçirdi. Bir gece hastanede kaldı fototerapi aldı. Şimdi 12 günlük. Sorum şu düşen sarılık değeri yeniden tedavi gerektirecek kadar artar mı?? Bugün uyanmakta biraz zorluk çekiyor. En son cuma günü doktora götürdüm. Bu saatten sonra karaciğerleri çalışıyor artmaz dedi ama bana çocuk sürekli sarı gibi geliyor. Çok korkuyorum lütfen bilgisi olan biri varsa yardım edebilir mi??