Kızlar hamileyken koluma ütü düşmüştü o an bir saniye bile durmadı ütü yere düşerken koluma değdi ama 12 tane buhar deliğinin izi bile geçti her defasında doktora gidiyim diye niyetleniyorum bi gidemedim sizce yanık izi geçer mi fotoğraf da atabilirim