Dostlar merhaba oğlum 2bucuk yaşında artık bezden rahatsız oluyordu bez değiştirmek çok zorlaşmıştı ve çoğu zaman da sabah uyandığında bezi kuru oluyordu 3 gün önce bezini çıkardım anlattım tuvalete yapacağını vs vs biz tuvalet adaptörü almıştık trendyolda ki bir basamaklı olanlardan kendisi koyuyor falan fakat oturup da isemiyor asla tuvalete ben tuvaletten çok korkuyorum diyor elimi tutabilirsin diyorum ama yok kalkıyor kakasını tutuyor resmen karnım ağrıyor diyip kıvranıyor ama kaka yapmıyor kesinlikle biraz bekliyor ıkınıyor kendi ağzıyla cisss diye ses çıkarıp bitti diyip korkuyorum diyip kalkıyor hiç bağırmadım kızmadım bu sürede fakat yoruldum hergun aynı şeyleri yıkıyorum yatağa gecmesin diye uğraşıyorum naylon vs serdim çarşafın altından hiç mi denk gelmez yani günde 2 defa çiş yapıyorsa 2si de uyuduğu an bırakıyor öğlen ve gece olmak kaydıyla onlar da yatakta salıyor ne önerirsiniz nasıl devam etmeliyim tekrar bez takip aklını karıştırmak ve kendim için de süreyi uzatmak istemiyorum