Umay0505 Bebeğim 3 aylık oldu ama sütüm gelmiyor denilebilcek kadar az biraz stresli süreçten geçtim ama tekrar nasıl kazanabilirim artışını mama veriyorum şuan da 😔
Tbiolt Nerde oturuyorsunuz solgar var bende süt arttırıcı dolap hesabından kargoyu karşılarsanız size ücretsiz olarak verebilirim 250 tablet içinden sadece 3 4 günlük kullandım yani toplam en fazla 25 30 tane falan
Umay0505 Tbiolt İstanbul da oturuyorum ay çok teşekkür ederim gerçekten ❤️ dolap hesabınız nedir acaba