Aselhuma41 gerçekten çok iyi değindiniz mesajı gördüğüm iyi oldu aynen sonuçlara bakılmadan verilmesi iyi değil aslında bi sonucuna bakın ona göre yol ilerleyin demi.
Bizde 4.5 aylığız çocuk doktoru aile hekiminiz verir size dedi bana, geçen hafta sağlık ocağında doktor kullanın falan hiç birşey söylemedi kızım da aşı oldu onun ağlamasıyla bende unuttum başlıyalım mı napalım demeyi. Biraz daha bekleyip tahliline baktırıp kullanayım bende.