elori 2.5aylık bebeğim gece 10da yatıp sabah 6 da uyanıyor. Gece emziremiyorum uykudan bir sıkıntı olur mu?
alintugce34 elori acıkınca uyanır zaten kendınkendıne düzen oluşturmuş bır çok annenın hayali olan şeyi çocuğun sana yaşatıyor 🥰 Maşalllllah Allah nazardan korusun Tahtaya betona vur çabuk 😂
Tbiolt elori benimde kızım 7 de uyur sabah 6 da 7 de uyanırdı 2 aylıkken bir emmeye alıyordum beşşikten sanırım tabi iniallah hep öyle giderrr bazı doktorlar uyanmazsa gerek yok diyor ama bilemem tabiki
Sedoscum elori benim bebeğim de 2.5 aylık çok uyuyo ama uykusunda alıp emziriyorm uyanmıyorsa eger ayagının altını kaşıı
Tbiolt elori gelişimi güzel ise kilo alımı gayet iyiyse normal bence ama bir hemşirenize danışın derimm
alintugce34 elori valla yat uyu onla birlikte ınsalllah duzenı bozulmaz 4. Ayından bu tarafa suan 11 aylık düzen öyle ama bazı bebeklerde diş dönemi atak dönemi ağır gecer
Tbiolt elori evet bende öyleydim herkes aynı şeyi söyleyince ne kadar kötü olabilir diyordum işte şu an 10 aylık saat 3 e geliyor 10. Kez falan uyandı 😂
ssunacicek elori ay benimde öyle yaaa 8 9 gibi uyyo 1 gibi kalkıyo emiyo oda direk memede geri uyyo zorla uyandıra uyandıra emziryorum sonra baya uzun uyuyo aç kalyo diye. Korkyorum bende
motherofLeyla elori o aralar bizimkide öyleydi 20:30 uyurdu sabah 5 buçuğa kadar bence uyandırmayın uyusun, 3 buçuk aylıkda uyku düzeni gitti şuan 4 buçuk aylık gece 2 bazen 3 uyandığı bile oluyor hem atak hem uyku gerilemesi yaşıyoruz 🤷🏻♀️
eez elori uyandırmadan max 3 saatte emzirmelisin hemde senin süt üretimin için gece emzirmesi çok önemli hemde bebek kg alımına devam eder