ppzeynep Şu saat oldu uyuyamıyorum. Her gün saat 10.30- 11.00 oldu mu çocuklarım uyuyunca uyurum. Bugün uyuyamıyorum. Sanki tekrar sancılanıyorum. Sanki doğumu bekliyorum. O kadar garip ki. Psikolojik mi?😅
alintugce34 ppzeynep iyiki doğmuş bahtı hep güzel olsun kötü olan herşey uzak olsun sağlıklı huzurlu yılları annesıne babasına vatanına hayırlı evlat olsun 🥰