Kızlar 1 senem daha dolmadı şimdi girin bakım dedim fes edildi muhtaç olmama nedeni yazıyor tek maaşla kira ödüyorum ev bakıyoruz 1 oğlum var ihtiyacım olmasa zaten başvurma ama cidden ihtiyacım var niye kesildi anlamadım ben tekrar başvurma mi lazım