Bebeğim 9 aylık ve evim güneş gormuyor gecen sene çocuk disari falan cikamiyordu yatiyordu klimada sıkıntı olmamisti ama şimdi emekliyor ben nereye gitsem arkamda. Cabuk da hasta oluyor. Bu sene ne yapıcam bilemiyorum yatak odasinda yatiyoruz ama klima yetersiz kalıyor doğalgaz da yok evin tamamini nasıl ısıtabiliriz bilgisi olan var mı? Çocuğu banyoya falan sokmaya korkuyorum