-Eraymoms- Antibiyotik tam içemiyorum yarısını içiyorum beni rahatsız ediyor diye eşim de diğer yarısını sonra içersin diyor ama 12 saatte bir antibiyotik içiyorum ben yarısı birdaha içilmez kötü olur diyorum o içilir diyor doğrusu nedir 😄
gencmom_ -Eraymoms- antibiyotik işe yaramıyor bile ama kalırsa mikrop kapar ilaç içilmez yani yarım yarım arka arkaya içebilirsin bir doktor öyle demişti bana
ceriio -Eraymoms- ben yüksek dozları kırıp içiyorum birşey olmuyor doktor demişti ağır gelirse kırıp iç diye