Tgkaneses 8.aydayız gecenöerde mızırdadı cok komikti ama geçti suan bıdaha yapar mı bilmem uyanmak ıstemediği ama çişi geldiği zaman filan yapıyor
Perperik Babyalpymeetoo evet çok tatlı geliyor bize de ama acaba yanlış bir durum mu var diye de düşünmeden edemiyoruz