Ygmrduru16 Seri aptamil kullanıyorduk ama 6 gün kaka yapmadı kızım. Hipp combiotik başladık 2. Kutudayız maşallah hergün kaka yapıyor ve hazmı çok kolay gaz yapmıyor canım tavsiye ederim
Evrem Seri bizdede gaz yapti canim ama her bebekte farklilik gosteriyor dene yaramazsa degistirirsin😊
Tunti Seri hipp 2 oğlumda alerjik reaksiyonlara sebep oldu. Vücudunun çeşitli yerlerinde egzamalar çıktı.
Tuba2 Merhaba 4aylık oğlum var ilk bir ay sma kullandım kabız oldu sonrasında hipp kullandık çok iyi geldi kabızlık sorunumuz kalmadı 3aydır kullanıyorum memnunum
Seri Tuba2 kasiklami veriyorsun biberonlami benimki biberanla içmiyor napmaliyim bilmiyorum miydesi bulaniyor
Ecemkusum Tuba2 bende hipp Combiotic kullanıyorum 1 haftadır kullanmaya baslandıgımdan beri iştahı açıldı çok seviyor manayı ama sanırım kabız yaptı zeytinyağ ile kakasını yaptırabiliyorum 😔
Tuba2 Seri biberonla veriyorum mamayı kaç aylık bebeğiniz eğer ek gıdaya geçtiyseniz ek gıdasına katıp verebilirsiniz biberonu unutmaması için hergün verin sonra alışır inş
Ercanekininannesi Ecemkusum bende tam tersi sma kabız yaptı hipp combiotic aldım çok rahat yapıyo hemen kakasını. Probiyotikli olduğu için kabızlık ve gaza iyi geliyor diye aldım ben işe de yaradı
Doruksmet shdemir kilo alımımız yavaşladı ben de başlamayı düşünüyordum.Kilo alımı nasıl sizde acaba? Bir de gazlı bir bebek benimki bunu tavsiye ettiler siz de eder misiniz?
shdemir Doruksmet Canım banada doktor oglum gazli oldugu icim tavsiye etti ve cok fayda etti bize. Ne gaz kaldi ne kabizlik. Kilo alimida cok iyi 5 bucuk aylik benim oglum 8 bucuk kilo 73 cm. Gelisimi gayet iyi yani
Doruksmet shdemir Bana da doktor tavsiye etti o zaman gönül rahatlığıyla kullanabilirim ☺️ Çok teşekkür ediyorum
Hatice444 Seri sütümü sağıyorum 3 çeşit biberon var bana göre 3 ü de çok benziyor çocuk hiç birini tutmuyor ya anlamadım gitti🤷🏼♀️ Isırıyor 😂Meme gibi emmeye çalışıyor olmuyor
Aycaauzm Seri ben doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum gaz kolay çıkıyor kaka günde bi kere ama dolduruyo
Ecemkusum Ercanekininannesi probiyotik gazda rahatlattı ama probiyotik oranı diğer mamaların yarısı kadar oldugu için bizi kabız yaptı