6 aylık bebeğim gece 12.30-1 den önce uyumuyor
O kadar uykusu geliyor ki kızlar uyumuyor direniyor bazen çok sinirleniyorum üzülüyorum 😔 ayağımda sallıyorum yok eşimle çarşafın arasına koyuyoruz 10-15 dk sallıyoruz öyle uyuyor zorla sabah ise gidiyorum 6-7 gibi kalkıyorum haliyle çok zorlanıyorum
Sizin bebekleriniz nasıl nasıl uykusunu daha erken saate geçiririz