eylulelif_ Bebeğim 5 ay 22 günlük. Sadece anne sütü ile besleniyor. Gaz problemi 3 aylıkken biter dediler bitti derken yeniden başladı. Ağlıyor kıvranıyor. Bu ayda aynı durumu yaşayan var mı??
kuslokumu eylulelif_ 4 aylık olduk eskisi kadar sık olmasada gaz kaka problemimiz devam ediyor baEn kendi rahatça çıkarıyor bazen bizim desteğimizle yapıyor malesef
DenizAlpinAnnesi eylulelif_ ya benim bebegim 5 günlük gaz cikarma sorunumuz var ne yapsam cikmiyor :(
Ediss eylulelif_ unutmuştur muhtemelen. Benim kızımda yaz sonunda olmuştur havalar serinlemişti. O zamnda sürünüyordu. Geceleri bile uyanıyordu gazdan.
eylulelif_ kuslokumu o sıralarda bizim de hafiflemişti. Şimdi ilk başlardaki gibi oldu yavrum ağlıyor sürekli
eylulelif_ Bir de anne sütünün sindirimi kolay deniyor öyleyse niye böyle anlamıyorum. Sürekli karnından sesler geliyor
eylulelif_ kuslokumu ilaç da kullanmıyoruz ki bi Demir ile d vitamini veriyorum kızıma o da 4 aylıkken başlamıştık o zamanlar böyle değildi
eylulelif_ DenizAlpinAnnesi evet çok zor çıkıyor ilk zamanlar. Sırtına hafif hafif vurarak ovalayarak çıkarıyordum ben
Utkumm 3 buçuk aylık oğlum var gaz sorunumuz nerdeyse bitti ama tuvalet yapma sorunumuz devam ediyor inşallah oda geçer artık
Derya91 eylulelif_ Benim bebeğimde 6 aylık oldu bugün. Bi ara gazını rahat çıkarmaya başlamıştı oh dedik bitti sonunda ama dediğiniz gibi şimdi yine zorlanmaya başladı son 1 haftadır falan. Bende anlamış değilim neden düzelip tekrar başa dönüyor ne zaman bitecek bu gaz 😔