7 buçuk aylık olduk dişimiz yeni patladı. Bir haftadır geceleri uyku nedir bilmiyoruz. Her 10 dk bir dönüyor ağlayarak uyuyor emziksiz durmuyor. Dişin etkisi bunlar değil mi? Tetagil aldım doğal içerik diye. Direk ağzına boşaltıyorum emerek yutuyor parmağımla pek müdahale ettirmiyor ovalayım. Çok bir etki göremedim ben kullansam bile. Ne yapmalıyım başka sevgili anneler ?