fa_sena_y gayet iyi merak etmeyin içiniz ferah olsun 😊 çocukların gelişimi hep farklı,ilgi alanları,yapabildikleri farklı. mesela 8.5 ayından beri beni sürekli yürüten ,tırmanan bebeğim için dedim ki 10.ayında yürür bu hızla ama 1 yaşına girmek üzere hala yürümedi ben şok 😄 acayip garantici düşer diye hala elimden tutarak koşa koşa yürüyor acaba ne zaman yürüyecek desteksiz bekliyorum,iki büklüm bekliyorum,sadece bekliyorum,kocamdan azar işite işite bekliyorum(üzerine düşme elbet yürüyecek diyor)😂