Merhaba hanımlar, günlük pastörize sütten lor yapilir mi. Daha dogrusu benim asıl sorum şu pastorize süt oldugu icin vitamin degeri kaybolmamasi icin sadece isitilmasi yeterli oluyor diye biliyorum fakat isitilirken yogurdu icine atsak bu seferde kesilir mi kesilmez mi bilemedim deneyimlerinize ihtiyacım var.