Zeynepyigit56 2 ay 10 gunluk bebegım var hem anne sutu hem mama varıyorum 1gunde 4 defa 75 cc verıyorum sızce cokmu yada azmı bır ayda sadece 500 grm aldı mamayı bıraz yukseltık sız bebişlere kacar olcek verıyosunz .
ipek_61 Zeynepyigit56 biz de anne sütü ve mama vermeye çalışıyoruz ama bizim daha fazla istiyor yani günde 4 değil de 7-8 kere gibi yetmiyor sütüm çünkü ve ben 60 cc veriyorum 51 günlük kızım
Tinimini Zeynepyigit56 Sizinki az gibi geldi bana. Benim kızım 1 ay 3 günlük 90 cc alıyor öğünde. Gerçi benim sütüm de baya az onunda etkisi var tabi. Ama kilo alımı az olduğu için sizinki de az geliyor sanırsam
Zeynepyigit56 ipek_61 hmm o zmanda cok olmuyor mu benım oglum cok kusuyor bıde kımısı cok dıyo kımısı az verıyosun dıyo bunun ıcın bı cocuk doktoruyla konusmam gerek galıba
Zeynepyigit56 Tinimini evet az gecen hafta hemsıremız sutun az oldugu ıcın kılosunu az almıs mamayı yukseltık bakalım bu ay nasıl olucak
Zeynepyigit56 nagehanyorulmazbenım yegenım cok kusmaktan yenı dogan oldugu ıcın kuvese almıslardı ordakıler 90 cc verıyolardı ne bılım bana cok gıbı gelıyo
ipek_61 Zeynepyigit56 şöyle diyeyim hem emip hem mama istediğinde aynı anda daha az olabiliyor ama sadece mama yediğinde yetmiyor bile bazen siz bebeğinizin durumundan anlarsınız bence
nagehanyorulmaz [bilinmeyen] ama ihtiyacına göre vermek lazım demek ki yetmiyor bu sefer gelişemez bebek
Zeynepyigit56 nilyukselen benım ıkıncı cocugum ama ılk cocugumda mama vermedım bu yuzden 2.cocukta mama verdım cunku fazla sutum yok Ne kadar vermem gerektıgınıde tam kavramıs degılım 😂😂
Zeynepyigit56 ipek_61 ipek_61 once ıkı gogsumude verıyorum sonra bakıyorum doymuyo mama verıyorum karnı tok olunca aglamıyo kendı kendıne degısık sesler cıkarıyo dogunca mutlu olan bı bebek 😂
Guldas Doktorumuz doyana kadar verin mamasını dedi. Verdiğiniz miktar yeterli gelmemiş görünüyor. Hangi mamayı veriyorsunuz.
Zeynepyigit56 Guldas bebelak gold verıyorum ılk ay cok guzel kılo aldı ama 2 ay sadece 500 gr aldı Mamasını gunde 3 defa sadece 25 cc verıyodum Daha cok sutume yogunlasıyodum bu yuzden cok mama verıpte şişirmek ıstemedım cocugumu
Zeynepyigit56 nimetgungor galıba artık 90 cc verıcem doymadıgı ıcınde uyumuyo bazen dayanamıyorum artık aglamısna Bnde cok mama verıpte şişirmek ıstemıyorum zaten cok kusuyor 😌 şu kusma olayı benı mag edıyo ılk cocugumda cok cektım
ikbal_2884 Zeynepyigit56 merhaba akıl vermek gibi olmasın benimde bebeğim çok kusuyordu reflüsü var iki aylık hiç kilo alamadı kustuğu İçin bugün eczaden aptamil ar anti reflü maması aldım önce kendimi emzirdim sonra 40 ml mama verdim bugün kusmadı belki sizin bebeğinize de iyi gelir