Selam kızlar bebeğim bugün düştü. Biraz ağladı ama bütün gün mız mızlanöası devam etti(normalde ağlayan mızmız bir bebek değil). Akşam fizyoterapist arkadaşım bir sorun var mı diye kontrol etti. Sağ omzunda hassasiyet olduğunu söyledi. Ama ne kızarıklık ne de morarma var. İçim içimi yiyor çok ciddi bir düşme de değildi. Yarım doktora götüreceğim ama kızarma morarma yoksa kırıkta yoktur değil mi ya