Tinimini Dtburcu Ben Aptamil kullanıyorum memnunum. Bebekten bebeğe değişir. Bünye meselesi. Kimine gaz yapan sana yapmaz,ona gaz yapmayan sana yapar 🤷🏻♀️
Gloria Dtburcu benm oğlumda 7 aylık olacak ilk defa mama vermeyi düsündüm bebelac gold aldım ama şöyle bişey oldu oğlum ne biberon ne mama biliyo istemedi alışır mı sizce bu saatten sonra
Aylininizz Gloria benim kızım biberon bilmiyor deniyorum midesi bulandırıyor öğürüyor kaşık ile veriom oda ama hep tukuruyor ne yapcam bilmiyorum bende
aysqul Evolvia yada sma İstanbul’da en iyi doktor önerdi bize bunları en iyileri bu diye bebelac ve aptamil çok önermedi
munevveraydiner Dtburcu bence aptamil hem ikiz kızlarımda kullandım şimdi oğlumada veriyorum çokda memnunum.
Elfida Tugcekarakas ben de hipp combiotic kullanıyorum doymuyor. Biberon bitince ağlıyor sakinlestiriyorum uyutuyorum ama uyanir uyanmaz aç olduğunu anlıyorum saldırıyor yemeğe. Değiştircem ben 2 numaradayız daha
deryata Ben hipp kullanıyorum. İçerik olarak en temizi. Fakat doğurmadığını duydum ben. Benimki doyuyor yada ben öyle düşünüyorum. Gaz meselesine gelincede mamanın gazla ilgisi olmadığını düşünüyorum.
Tugcekarakas Elfida bende 1 numara kullanıyorum şuan henüz bir aylık bebeğim ama dediğiniz gibi uzun süre tok tutmuyor 1 saat sonra hemen acıkıyor
[silindi] Dtburcu en iyi diye bir şey yok bebeğiniz neyi severse en iyisi o. Bir de çözünürlüğü iyi olmalı.
tugbaozdemirkan41 Bizim doktorumuz da sma yada bebelac gold önerdi. Sma kullaniyoruz 2 aydir. Memnunuz.