-Eraymoms- Oğlum sürekli emerken üstüme çıkmaya çalışıyor emeklemeye çalışıyor vs uyuyamıyor bir türlü. Saat 10 da uyuyan oğlum suan bizle oturuyor ya 🤦🏻♀️ uyku şurubu kullanan var mı aranızda gerçekten işe yarıyor mu ?
elifdedim -Eraymoms- ben kullandım işe yarıyodu memnun kaldım benimki dalma problemi yaşıyodu o aralar kimi doktor öneriyo kimi doktor önermiyo annenin vicdanına kalmış bi olay aslında ama uyku da en önemli ihtiyaçlardan biri bebek için ben memnundum yani tavsiye ederim 🌸
elifdedim -Eraymoms- bu arada ilaç uyku yapmıyo öyle bi beklentiniz varsa sadece sakinleştirdiği için uykuya kolay dalmasını sağlıyo
-Eraymoms- elifdedim Bebek için uyku çok önemli zaten büyüme hormonu salgılandığı vakitlerde , bende uyumadığı uyusa bile dalamadigi icin kullanmak istiyorum senin kullandığının markası neydi canım ?
elifdedim -Eraymoms- baybay night bence sürekli kullanıp alışkanlık haline getirmediğin sürece sorun yok bende 9-10 o ay aralığında aldım hala yarısı duruyo dolapta o dönemlerde mi uykuya dalamama problemi oluyo bebeklerde
Yagmurum6868 elifdedim merhaba bu ilaci doktormu yaziyor ozel bi ilacmi kendimizmi aliyoruz eczaneden
elifdedim Yagmurum6868 canım normalde bu tarz ürünler ve iştah ürünleri 4 yaştan önce önerilmiyo ama dediğim gibi kimi doktor öneriyo kimi önermiyo o yüzden ben ayına göre veriyodum o zamanlar 9 aylıktı 9 damla veriyodum bebeğin yaşından küçükse 10 damlayı geçmemeni öneririm
Yagmurum6868 elifdedim yine kalkti agliyo hergunki gibi 😔buda ise yaramadi 1saattir avutmaya calisiyorum oturup agliyo yuzustu yatiyo agliyo surekli yatagin icinde