Kızlar ilk defa 1.katta ev kiraladık altımızda fırın var.uygun fiyata ev bulamadığımız için.Şuan da hırsızlık olayları tarsus ’ta artmış sizce nasıl önlemler alınabilir hırsıza karşı.Karşımda görsem çığlık atarım bi arkadaşım da diyor ki. Görsen bile uyuyo numarası yap hırsız herşeyi göze alarak girer diyo.Korkuyırum bu eve taşındık taşımalı:( sizce neler yapılabilir