Arkadaşlar 2.5 aylık bebeğimin çene ve burun kısmına telefonumu düşürdüm yanlışlıkla baya ağladı sonrasında mememde sakinleşip uyudu herhangi kızarıklık vs şişme yok bir şey olur mu ne yapmalıyım Eşim biraz pimpirikli olduğu için bir şey de diyemiyorum gaz sancısı diye geçiştirdim ama korkuyorum internette kafasına bir şey düşürse uyutmayın yazıyor ama çene kısmı için de geçerli mi bu