Bebeğim 35 haftalık doğdu 12 gün küvezde kaldı bebek yoğun bakımından çıkardığımız da kullak işitme den iki kulak ta geçmişti belgelerinde ama herşeye rağmen 6 aylık olduğunda bir daha teste götürmemiz söylenildi bebeğim 4 aylıkken şüpelendim devlet Hastanesi’ne götürdüm işitme yapsınlar diye sağ kulakta kaldığını söyledi doktor sonra araştırmaya falan gönderdiler bebeğimin iki kulağında da kaldığını öğrendik özele götürdüm beklemek istemedik daha fazla yüzde 90 dsb duymadığını söylediler sorunun iç kulakta olduğunu söylüyor lar şimdi ise hastahaneden randevu bekliyoruz cihaz bağlamak için ama hangi cihazı bağlarlar ne yaparlar bilmiyoruz bu durumu yaşayan varmı acaba doktor tercihi fikirlerinizi yada yardımcı olabilir misiniz .