Gizemlibirisi Aşure yapısı gereği yarına kadar koyulaşır zaten.ben hep ertesi günü ısıtırken içine su katarim hatta
94busra94 Beyninizikullanmakucretsizdir isin icine dolandiriciligida ekleyip nisasta koydum suyla karistirip dahada olmazsa tribiyle ugrasamam artik 😂
Alissinannesi 94busra94 bizim köyde koyarlar sulu olduğu için değil buğdaya eşlik etsin diye mesela iki su bardagi buğdaya yarım su bardağı kadar
94busra94 Yamacefeninannesi nisasta vardi cok sukur biraz suyla karistirip koydum yarin ola hayrola 😃
tubasd 94busra94 kaç litrelik tencerede yaptınız Ölçüsüne göre nişastayı soguk olan suylatasta iyice eritin ama suyunu çok koymayın iyice.eriyince asureye koyun ve aşureyi az kaynatmid olabilirsiniz ozdesmemistir biraz kaynatın Allah kabul etsin
94busra94 tubasd cok tesekkurler bidahakine nasip olursa insallah en basta nisasta koycam zaten amin bu arad ☺️
witcher 94busra94 bir kaşık nişaatayı su da erit aşurenin içine dök bi taşım kaynat tamam 👌 geçen bende yaptım benimkide sulu oldu sonra nişasta koydum mis gibi oldu valla