HasretHanim zamanla değişir diyor hep annem, ve gerçekten değişiyor yani başta sevmediğini şimdi seviyor. Bende küçükken asla peynir yemezmisim, komşuda yemişim😂😂 ve şuan her çeşit peyniri yerim bayılırım hatta. Küçükken bamya sevmezdim, ciğer sevmezdim şuan ikisini de seve seve yiyorum. Değişir inşallah siz farklı farklı şekillerde verin, sizin yediğinizi görünce de ister canı. Birde başka yerde yenilen daha tatlı oluyor galiba 😂 benimki de şuan kahvaltıda peynir zeytin yemeyi reddediyor, genede deniyorum bakalım inşallah yer bir gün severek