Rumeysnil Kozlar bebeğim 2 aylık. Mama içerken yatar pozisyonunda içiriyorum. Birden fışkırır tarzında ağız dolusu burnundan ağzından kustu baya bi kustu yani her yerimiz battı. Neden olur sizce
ledaanr Rumeysnil genellikle gaz çıkarırken kusabildigini söyledi doktor ve ilk 4 ay bebeklerde geçici reflü varmış mide kapakciklari henüz gelismedigi icin
Besosi-36 Rumeysnil benim bebeğimde öyleydi bı damla verdi doktorumuz ilk doğduğu zamanlarda yapıyordu şimdi bıraktı normal aslında
Busenl Rumeysnil aynı durumu bende yaşıyorum Şuan benimde 3. Kez oldu bugün. 2 aylık benim bebeğimde. Mamayı midesi bulanarak alıyor sizde de oluyor mu
Kirazsaplikek Merhabalr bizim bebegimizdede ayni sorun vardi 45 derecelik aciyla emzirip mama verilmesi gerektigini soyledi doktorumuz cunku bir sure sonra agzina geldigi icin refluye ceviriyormus Yinede durumu doktorunuza danisin
Rumeysnil Busenl valla başta zor alıyor bende 2 tane Farklı biberon var ben biberona bağladım açıkçası dediğiniz de olabilir