nilmur0 doyuyor ya da beğenmedi mamayı. Bence asm’de haftalık kilo tartımı yapın bakalım. Bilemedim şimdi. Bizim de çok değil. Geçen ben de onu düşündüm. 4 kere bez değiştiriyorum sadece 🤔 yeterli mi bilemedim. Yarın ben de haftalık tartım yaptırıcam çünkü. 4,5 aylık olduk biz de