Arkadaşlar kızım 10 ay 8 günlük bir sıpa. Maşallah literatürde ne yazıyorsa harfiyen yaşıyor çocuğum eksiği yok fazlası var yani. Gaz sancıları 4. Ay atağı 6. Ay 8. Ay hepsini dibine kadar yaşadık sağ olsun arada bi 15 gün “oh be çocuk düzeldi” dedirtiyor sonra hooop başka bir atak. 10. Aya girdik çocukta uyku muyku kalmadı resmen direniyor savaşçı gibi özellikle gece uykusu😣 çaresizlikten bugün parka gidip kucağımda salıncakta sallatarak uyuttum düşünün denemediğimiz yol kalmadı daha yeni doktor kontrolüne gitti sağlıksal bir şey de yok. Dişleri takır takır çıkıyor haksızlık etmeyeyim o konuda rahat. Bu 10. Ay atağını yaşadınız mı siz allahaşkına kaç gün sürer 1 hafta oldu biz ne zaman göreceğiz ışığı😓 10. Ay atağını görmedim burda var di mi öyle bir şey yoksa ben cadoloz kızıma kılıf mı buldum naptım?