Kızlar selam oğlum 9 aylik normalde gazlı bı bebek degildir her Sabahta kakasını yapar yenidoğanken bile gaz sancısı çekmedik diyebilirim ama son iki üç haftadır geceleri ara ara gazlanio kıvranıyor gaz çıkarıyor sonra yine gece yatmadan Bebelac içiyor o mu yapiyo anlamadım 7. Aydan beri içiyor aslında anne sutude alıyor yemeside iyi ne yapıyor anlayamadım fikri olan var mı acaba?