Tulay09 daha dün doktorla bunu konuştum. Hayvansal gıdaların hiç bir şekilde açıktan alınmaması gerektiğini söylüyor, hayvanlardan geçebilen çok tehlikeli hastalıklar var. Bu nedenle pastörize süt önerdi. Araştırma lazım. Uht sütler daha sağlıklı diye okuduğumu hatırlıyorum