geceuyumayanne1 benim hafif lekelenmem oluyordu ama adet olamıyordum 12 gün gecikti ve lekelenmem devam etti bu sırada kasık ağrılarım da çok oldu hamileyimdir diye düşünmüştüm artık kontrole gidince kaymış diyip çıkarttı yeni taktı. Bazı insanlar da hiç belirtiler olmuyormuş bazılarında da bende olduğu gibi oluyormuş