Mutlubirperi_ Arkadaşlar resime bakmaktan kafayı yicem bi bakar mısınız ben yanlış mı görüyorum https://imgyukle.com/i/rUJVxI https://imgyukle.com/i/rUJJZG
leyla23 Mutlubirperi_ var ama çok çok daha erken, adet gününüzü geçmedenmi yaptını, erken gebelik testi yaptığınıza göre daha geçmemiştir heralde
Leylus Mutlubirperi_ olsun canim ya lütfen üzülme kotu dusunme lutfen cok zor gercekten ama şükret allah layık görmüş yine seni Rabbım hayırlısını versin inşallah 😍
_Serenity16 Mutlubirperi_ Yaa bende gördüm var gibi 💛 hakkınızda hayırlısı olsun çok zor ama bir şekilde üstesinden geliyoruz. 🌼
Byzbyz1 Mutlubirperi_ canım sanırım var benim testimde böyle çıkmıştı anında o gece kan verdim beta 41 çıkmıştı çok yeniydi. Şu an bebeğim doğdu 6 aylık
geceuyumayanne1 Mutlubirperi_ prezervatif mı istemiyorsan inşallah yoktur henüz bebeğin küçük sanırım
_Serenity16 Mutlubirperi_ Korunırken nasıl kaldınız bende bundan cok korkuyorum o yüzden soruyorum ihmal ettiğiniz birşey olabilir mi?
Kublyhamza Canım bu testler kesine yakın sonuç veriyor benmde ilk yavrumda böyle çok çok silik bir çizgi vardı ve hamileydim 😂