EnesiinannesiAysel Merhaba! kızlar oğlum 8aylık olucak 14dünde bu ay emziriyorum sabah akşam bazen milupa ek süt veriyorum ve ek gida ama oğlum bana göre kilosu az sizin bebişler kaç kilo 7,900 kg boyu uzun ama kilosu a gibi
Patron1bebeginannesi EnesiinannesiAysel burayı ve çevreni dinleme. Doktorunu dinle eğer suanki doktoruna guvenmiyorsan değiştir, böylesi daha iyi olur ❤️ ben çevremi dinlesem ay zayıf bu çocuk, doktorumuza göre gayet iyi gidiyor
birkuzuannesi EnesiinannesiAysel Az değil canım, persentil ile orantılı. Zaten ortalama 8 aylık erkek bebek kilosu 8.200 en az 7 kg en fazla 11 kg olması beklenir. Doktorunuz herhangi bir sorun görmüyorsa kilosu gayet normal. 🥰
EnesiinannesiAysel birkuzuannesi biz tatildeydik 1bucuk aydır bakmıyorlar çok doluymuş doktorumuz almanyadayız şimdi 11.09 gelen ay bakılcak geçen ay gitmiştim oğlum 38,bucuk ateşle almadılar doluymuşlar bekle 2saat dediler buradan memnun değilim ama doktor bulmak yani boşta domtor bulmak zor
EnesiinannesiAysel Tuba_tuba 4aylık içinde fazla değilmi en üst seviyede demeki zaten öle bir isteğim yok istediğim tek şey normal kilosu normal gelişimi olsun
Tuba_tuba EnesiinannesiAysel ya ama dr gayet normal dedi boyu da usun ki bide alman dr aslinda kiloyu sewmesler ama normal dedi banada biras cok gelmisti
Minikkusuumm EnesiinannesiAysel kilosu az ama sağlıklıysa dert etme benim oğlumda onayalrda 7kg falandı şimdi 30 aylık 11 kg çok şükür hiç hasta olmaz kan değerlerinde normal kontorle gitsek iştah açıcı kullanıyoruz ama cidden iştahsız bı çocuk olmayınca olmuyor yani
EnesiinannesiAysel Minikkusuumm ama işte benimki iştahlı 😁 yiyor ama üstüne almıypr fazla bende zaten 53kiloyum babası da 75-80 hani genetikmidir bilmem