Meri_259i Merhaba anneler benim dizlerim çok kötü kemıklerım çok ağrıyor ayağı kalkarken çok acıyor dayanamıyorum bu ilaç kas gevşetici bunu içsem 6 aylık emen bebeğinime bı sıkıntı olur mu zor durumdayım mmmm 😢😢😢😢😢emzırıyorum yanı bı problem olur mu
OzgeOzkan Emziren annelerde güvenliliği ispatlanmadığından laktasyon dönemi boyunca MUSKAZON kullanımı önerilmemektedir