Kızlar bir kaç kez okudum, beslenmeden sonra bebeğin gazını çıkarmadan yatiranlar var, annemde bir ara söyledi uykusu bölünecekse yapma kendisi çıkarır bir süre sonra diye ama korkuyorum, boğulma ihtimali yok mu? Ya kusarsa? Bebeğim 28 günlük bu arada