GizemOzan Kızlar oğlum 10 aylık, gece uykusuna geçmeden kaşık mamasını yiyip uyuyor ama alışkanlık haline getirdiği için beni emmek için gece uyanıyor. Gece beslenmesini keserken nasıl yol izlemem gerekiyor?
Momyofthesun GizemOzan ay nasıl bırakırlar ki benim kızım da 10 aylık ama ben memeden tamamen kesene kadar bir yolu olduğunu bilmiyordum keşke yapabilsem hayatımın en güzel şeyini yapmış olurum 🫶
hunilimomy GizemOzan rüya öğünü yapin diyorlar bende emzirmeyi kesicem çok sık uyanmaya başladı çünkü artık açlıktan olmadığına eminim ama sürekli uyaniyor
Hadianne GizemOzan 12 aylık oğlum gece ağlayarak uyanıyor ve sadece memeyle sakinlesiyor onda da 2-3 dk emip uyumaya devam ediyor ağlarken de meme diye ağlıyor üstelik nasıl kescem ben bu gece beslenmesini
GizemOzan hunilimomy Evet aynı problemi biz de yaşıyoruz, alışkanlıktan dolayı uyanıp emmek istiyor. Rüya öğünü denedim. Genelde 23.30 ve 03.30 saatlerinde yapın diyorlar ama çok denk getirmiyorum
hunilimomy GizemOzan ya benimki de öyle gece dörtte mutlaka uyaniyor mesela kalkıp mama yapıyorum yok almıyor illaki emecek ama sütten kesince nolcak bilmiyorum deneyip ogrencem bu hafta
bebekece Hadianne ahahahah benim kızımda aynı şekilde meme diye aglıyor hatta gün içinde de durduk yere emekliyip geliyo koltuğa tırmanıp gözümün içine bakarak ‘memme?’ Diye bir soru yöneltiyor😂 çok hoşuma gidiyor😂
Hadianne bebekece aynı aynı yaa sürekli insanlarin içinde de yapıyor meme meme diye t-shirt u asılıyor ama bizimkinin sorumlusu babamız çocuk her ağladığında oğlum meme mi istiyorsun anne meme vercekmis diye diye çocuk suan meme delisi oldu her sıkışıp ağladığında meme meme diyor üstüme geliyor 😮💨
bebekece Hadianne benim eşimde öyle yaa sürekli hatırlatıyo yapma diyorum unutmaya baslaması lazım dşyorum anlamıyo. Gece ortamızda yatıyor kızık daha doğrusu anne yanına koyuyorm gece emekleyip yanımıza geliyor asla yatagunda yatmıyor🙄 gece artık cok bunalınca meme yok bitti diyip kıçımı dönüyorum bizimkide biraz aglayıp uyuyo sonra eşimde diyoki geceleri cok üzülüyorum neden yok diyosun versene cocuk aglıyo uyuyakalıyo diyo dedim cok istiyosan sen ver yarım saatte bir emmek istiyo yeri geliyo can mı dayanır
Hadianne bebekece off aynen yaa benim oğlumda aramızda yatıyor hep eşim alistirdi yazık ayrı yatmasin bizimle yatsın diye diye şimdide Baska yerde yatmıyor bende vermek istemiyorim duyuyorum ağladığını bilerek emzikle falan uyusun diye uğraşıyorum eşim dürtüyo çocuk ağlıyor meme ver diye ben sanki bilmiyorum meme vermeyi önce emzikle dalardi şimdi onu da almıyor ağzından alıp fırlatıyor meme diye ağlıyor kocalar kapatılsın yaa 😂😂
bebekece Hadianne kapatılsın gerçekten hepsimi aynı olur yaaa evlatlarına kıyamıyolarda bizde birer insan evladı değilmiyiz🥹😂