melihaozen55 2 numaraya tam 6. Ayına girince geçebiliyormuyuz yoksa 6. Ayın dolması mı gerek bi yazarsanız memnun olurum teşekkürler 😇
Fatihsnm melihaozen55 ben arada mama veriyorum o sebeple 5 ay 15 günlükken 2 numara aldım kimseye danışmadım gerçi doğru mu bilmiyorum 😊
TheBaby melihaozen55 Evet ama mama reddi yaşayabilirsiniz. Tadı dwğişiyor. Aşamalı olarak ilk mama ve yeni mamayı karıştırarak geçerseniz sorun yaşamazsınjz
melihaozen55 Fatihsnm benim oğlumda 5 ay 15 günlük bende arada veriyorum da emin olamadım yakın çevreme sordum kimi 6. Ayı doldursun dedi kimi 6. Ayda geç dedi 🫢 herkes farklı söyleyince insanın kafası karışıyor 🫠
Fatihsnm melihaozen55 ben az verdiğim için çok dikkat etmedim belki de hatta 2 numara daha besleyici olur diye düşündüm 😊