Benim oğlumdan 3 defa kan alındı ucunde de damar bulunamıyor kilosu var diyerek iğne ucuyla almaya çalıştılar mahvettiler kolunu. Üstelik bu işte tecrübeli hem yaş olarakta büyük hemşirelerdi bunu yapan. Tek seferde damarını bulan olmadı yavrumun kolunda iğne bastıra bastıra aldılar. Zor iş ya en çok korktuğum şeydir kan vermek