Tanemsu ben insan kıymeti bilen iletişimi iyi hekimleri çok seviyorum iki oğlumun yenidoğan sünnetini kendisi yaptı kendisi hem çok iyi bir hekim hemde çok iyi bir insan Ahmet Alptekin eskiden medikalpark tadı şuan kolan hastanesinde hastane sadece aracı hastane olarak değerl2ndirmeyin ilk oğlumun sünnetini rutin gittiğimiz tüm doktor ve hastaneler çok iyi yapıldığını ve kimin yaptığını soruyordu biz çok memnun kaldık