Evhamkisisi merhaba yaklaşık 10-11 aylıktı önce ilk uyuduğundan (9-10 civarı )12ye kadar olan kısımdaki uyanmalarında azmedip vermeyerek azalttım (başta ağladı tabi çok ama popoya pişpis ,sarılma ,anlatma ile döne done zorla uyumaya başladı)sonra 12-3 arası derken sabah 5-6 ya kadar kestim sonrasında ben de uykuya yeniliyorum :( mecalim kalmıyor .herşey düzeldi derken 22.ay aşırı memeye düşkünlük başladı suan ne yapacağımı düşünüyorum ben de.memeyi kesebilirsem nasıl uyutacağım diye :( Allah tüm
Analara güç kuvvet versin 🙏🏼