Henüz yeni kestim emzirmeyi :) Nasıl yaptığımı anlatayım biraz.
Önceleri tabi hem akıl edemiyordum emdiği için hem de kimseye sormadığım için bilgi sahibi değildim gece emmesi konusunda. Öncelikle kararlı olun arkadaşlar. Bence en önemlisi o. Bir de eşleriniz ile planlayın bu durumu. Çünkü ben en büyük desteği eşimden aldım. Bu arada farklı farklı tecrübelerin birleşimi benim ki 😀 Yulaf ya da bebek irmiğiyle gece mamaları yaptım ama doyduğuna emin olduğumda bitirmesine müsade ettim. Asla yemek ile arası yok bu arada. Yemin ederim mutfak dolaplarında ki bardaklardan tutun, mutfak robotuna kadar tanıtıp durduk eşimle ki oyalansın da yesin. Yine söylüyorum doyduğuna emin olun öyle bırakın yedirmeyi arkadaşlar. Biberon hiç almadı benim kızım küçüklüğünden beri bende kefiri suluğa koyup içirmeye başladım. Bu arada mamayı yiyor üstünü değişiyor sonra hop yatağa. Yatağa giderken de kefir elinde gidiyordu. Karnı tok olduğu için çok fazla içemiyordu zaten. Bende suluğu başımda tutuyor, gece uyandığında veriyordum. Başka suluk ile de su alıyordum yanıma, gece kalktığında bir su verdim, bir kefir diye diye bıraktık. Bu arada memeyi bıraktıktan sonra öğrendiğim bir bilgi de şu ki, uyku öncesi çocuğu bir şeye bagımlı kılmak çok zararlıymış. Meme, biberon ya da benim yaptığım gibi kefir vermek falan. Bağımsız uyumalıymış aslında, o dönem kefiri de bıraktık geceleri suyu da 😀 ilk 1 hafta çok iğrençti o ağladı geceleri ben ağladım ama geçti arkadaşlar 😀😀 her şey geçiyor. Rabbim canlarına sağlık versin ♥️
Bu arada umarım anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir 😀 çünkü şimdi baştan okudum da cümleler hep devrik 😒 hakkınızı helal edin, düzeltmeye üşendim 😀😀
Bu arada 15 aylığız :)