KucukPandisko2 aslında çevremizde pozitif insanlar olsa çok güzel atlatırdık diye düşünüyorum ben doğum yaptığımda sütün mü yetmiyor emzir sürekli bu çocuğu, mama takviyesi yap bence,neden hala kaka yapmadı laflarına çok maruz kaldım sırf bu yüzden de 1 ay kimseyi almadım evime kafam okadar rahattı ki o 1 aylık süreçte