geberikgelin tuvalet egıtımının üçüncü gününden selam 😂
Ben bır hafta oncesınden artık bu bez oaketımız bıtınce daha almayacagımızı ve cısımızı kakamızı tuvalete yapacağımızı söyledim
Oğlumda çok mutlu oldu ve beze bay bay bıttı dedi
Üç yaşına bır ay kaldı bu Arada
Ilk gun cısımız hep tuvalete yaptık kakasınıda kendi basamağına çıkıp klozet aparatı da var ona oturup yapmış ben mutfakta ıken ıkınma sesıne gittim yanına🥰 sonra sıfona basıp bay bay yaptık
Ikıncı gun ıse daha çok şortlarına işedi üç kez tuvalete yaptıysa üç kez şortuna yaptı
Hıc kızmadım sadece olması gerekenı anlattım
Parka gıttık altına kaçırdı hemen eve geldik tepkı asla yok sadece anneye söyle eve gelelım sen tutabılırsın dedim
Bu sekılde dusundugum gıbı zor değil asla ya da tam zamanlama olarak hazır olduğunda başladım çocuğumun
Ne ağlama ne yıpranma ne ısteksızlık olmadı ki bunları onemsıyorum psıkolojık yönünden bayağı zararları var zorlayıcı olmasının
Onun harıcı tuvalette kıtap okuma stıker yapıştırma yok bızde
Tuvaletı amacına uygun cıs varsa yaptık bıttı sıfon bay bay el yıkama seklınde amacına uygun kullandık
Kullanmaya devam edıyoruz
Tamamlanmış sayılmaz 😂