Zehrakizim06 Ben kullanmıyorum. 9. ay içinde emekledi sonra ayakta durmaya heveslendi. Kayınbabam yürüme arkadaşı aldı. Şimdi 10 buçuk aylık kendisi tutunarak ayağa kalkıyor, kanepede uçtan uca tutunarak yürüyor. Yürüme arkadaşını az kullanıyor, çünkü ona göre biraz hızlı gittiği için yetişememekten, düşmekten korkuyor 😅