Kızlar selam. 10+8 günlük kızım var. Üst 5 diş çıkarıyor. Yani o kadar çaresizim ki kızım ağladıkça canım yanıyor. Yemek yemez. Mama yemez. Diş jeli sürdürmez. Elini bile ağzına götürdüğünde ağlar oldu. Sadece muz yiyor başka birşey tüketmiyor. Su zaten içemiyor hala sanarsın canavar veriyoruz sksksk
İzin verdiği tek şey karanfil kürü oda çok az.
Yani şunu yap rahatlar dediğiniz birşey var mı acaba. 😞