senem98 merhaba hayırlı olsun sağlıkla büyütün bebişinizi 🥰 süt olsun diye bir kere kendinizi helvalara,tatlılara vermeyin bunların hiçbiri süt için baz alınmıyor. Bolca su tüketin, ekmek yemeyi seviyorsanız ekmeği azaltın, yemek porsiyonlarını küçültün. Canınızı tatlı mı istedi çikolata yerine hurma yiyin. Ara öğünlerde kuru kayısı,dut kurusu gibi meyveleri yemeye özen gösterin. Benim doğumdan 2 hafta sonra 15 kilom gitti. Doğumdan 4 öncesinden vermek istediğim 5 kilo vardı yani toplamda 9 kilom vardı. Emziren anne diyetiyle onu da verdim. Tek sıkıntım karnım var biraz spor yapmam gerekiyor ona da vaktim kalmıyor maalesef.