Ben yıllardır uzağı görmem doktor gözlük vermişti ama alışamadım tak çıkar yaptım hep bu yızden her taktığımda başım ağırdı. Lens kullansam diyorum gözlükle uğraşmasam die eşimde onu akşamları çıkartırken falan üşenirsin sen dio. Kullanan varmı lensi zormu takılıyo🙈