F-Duru26 Doktorum bana 1 yaşına girince günde 1 defa verebilirsin demişti Ben doğduğum zaman annemi emmemişim babannem inek sütünü pişirip de getirmiş hastaneye direk inek sütü vermişler daha o zamanlarda sonra 1 2 defa mama alabilmişler sonra inek sütü ve pirinç unuyla Büyümüşüm